4 Mayıs 2011 Çarşamba

The Ford Story

Otomotiv sektöründeki sosyal medya uygulamalarını araştırırken Ford'un 'The Ford Story' adlı blogunu buldum.


Oldukça başarılı ve görsel açıdan doyurucu bir site tasarlamışlar.


Sitede ilk dikkatimi çeken şey: Okuyucu yorumlarının alışkın olduğumuzun aksine oldukça büyük ve dikkat çekici şekilde konumlanmış.


Yine bol ve büyük ölçekte görsel kullanılarak sıkıcı bir kurumsal web sitesi görünümünden arındılınıp istenilen samimi ortam yaratılmış.





Üstteki menüde 'Your Stories' ve 'Your Ideas' kısımları ile okuyuculardan gelen içeriklere ver verilmiş.


Ford kullanıcılarının yaşadıkları deneyimleri paylaşabileceği bir platform oluşturulmuş.



Günümüzde rekabetten sıyrılmanın en belirleyici unsurlarından olan fark yaratma ve inovasyon sadece şirketin belli departmanlarının sorumluluğuna bırakılmamış aksine kullanıcıların gönüllü katılımlarının teşvik edileceği bir platform oluşturulmuş.


Ford, içinde yaşadığımız WEB 2.0 dünyasında oyunu kurallarına göre oynayıp, pastadan payını kapmış !


Aşağıdaki videoda Ford'un sosyal medya gurusu Scott Monty'nin yeni nesil iletişim yöntemleri ile ilgili fikirlerini bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder