Kampanyanın merak uyandıracak ve çayın zihin açtığına vurgu yapmak isteyen şirket yapay zeka ile çalışan bir web sitesi tasarladı.
Oynanması oldukça basit olan oyuna, özel isim veya kişisel olmayan bir nesne seçilerek başlanıyor. Şenay Gürler bu seçilen nesneyi 20 soruda bulmayı vaat ediyor. Bu vaadini de %90 oranında gerçekleştiriyor.
Nasıl ya ? Nereden bilecek her şeyi ? Bilsin de görelim bakalım ? soruları ile büyük bir kitlenin dikkatini çekmeyi başaran kampanya sitesi 3 ayda 4,3 milyon toplamda ise 8,7 milyon ziyaretçi topladı ve her bir ziyarette sitede ortalama 7 dakika zaman geçirildi.

İnternette elde edilen bu büyük başarının ardından Her Şeyi Bilen Kadın promosyon kampanyasının da yüzü oldu.
Tüketiciler promosyonlu demlik poşetini açtıklarında yine Şenay Gürler karşılaştılar. 7513'e poşetten çıkan şifreyi gönderdiklerinde 30 kontör kazandılar. Ayrıca Her Şeyi Bilen Kadın onları birkaç dakika sonra arayarak nerede olacaklarını bileceğini iddia etti. Turkcellin lokasyon bazlı internet servisleri kullanılarak %97 oranında konum bilgisini doğru bildi. Mobil kampanyaya 223.000'in üzerinde katılım gerçekleşti.
Lipton, kampanyayı kriz yılında hayata geçirmesine rağmen, kampanyanın başlangıcını takip eden 4 ay içerisinde %47 büyüme gerçekleştirdi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder